2008-01-22

Inåtvänd Upplevande Abstrakt Tänkare

Personlighetstest - Sådan är jag:
- Du finner din energi i den inre världen och gillar att tänka på saker (utan att nödvändigtvis tala om dem). Du anstränger dig att förstå andra människor.
- Du flyter med strömmen och tar beslut i sista stund - ibland låter du t.o.m. andra personer fatta dina beslut åt dig. Du är en mycket flexibel person, som trivs med fria ramar och lösa avtal.
- Du fokuserar på "the big picture" och tycker om att teoretisera över VARFÖR saker fungerar som de gör (medan du inte bekymrar dig så mycket om detaljerna). Du är en kreativ person, som gillar att experimentera.
- Du tänker logiskt och värdesätter problemlösning där du får använda huvudet. Du är en ärlig och renhjärtad person, som bedömer andra människor utifrån samma värderingar som du bedömer dig själv.

Gör testet själv här

1 kommentar:

Anonym sa...

jag vantar fortfarande pa att min rumskompis ska komma hit sa att vi kan gora australien vilt. inget ar detsamma utan dig och jag har redan haft the time of my life med dig summer 07 ;D dor jag nu sa har jag levt bra en sommar iallafall.. hahaha..

naja, hur ar hemma? uppdatera mig mer med lite mail och sa. SAKNAR DIG KOM HIT JAG VANTAR!!!!! allt ar underbart har men lite jobbigt att aka med 3 grabbar menmen. mina pengar ar typ slut och jag maste hitta ett jobb SNARAST sa det gor inget om inte du heller har nagra pengar hihi.

men puss elsklinggggg ta hand om sthlm at mig sa kommer jag och gor det vilt nan gang i framtiden