2008-01-04

MakeOver

Jag tyckte det var dags för min lilla blogg att förändras lite. Anpassa sig lite till årstiden och livet man lever nu. Det rosa (eller var det lila?) var aldrig riktigt min stil i alla fall, vet inte riktigt varföra jag valde det. Eller jo det gör jag, jag tycker rosa är ganska fint. (Men då ska det vara knallrosa(!), inte sån där mesig baby-rosa, det är bara tråkigt.)
Men nu är min blogg blå i alla fall, jag tyckte det passade till vårt vinter-gråa land som vi kommer leva med i ett par månader framöver. Vem vet, sen till våren kanske det rosa kommer tillbaka. Eller så kanske det blir det rött. Eller svart. Eller gult. Vi får se vad jag är på för humör i mars-april. Mitt liv kanske har gått käpprätt åt skogen och jag kommer vilja ha min blogg grå och tråkig. Eller så kanske jag har tröttnat på det här så mycket att jag bara tar bort den. Vem vet?
The future will tell.

Inga kommentarer: