2008-09-17

En grej jag snott av Karro:

Jag tycker alltid såna här små test-frågor (eller vad jag nu ska kalla dem) är roliga att läsa. Det känns som om man får veta små detaljer om människor som man kanske inte fått veta annars. Så nu tänker jag också svara på ett. Kanske mina vänner får reda på nåt om mig som din inte visste innan.

Favoritcafé: Cyber (forever in my heart)
Favorittidning: Jag är en bok-tjej
Bästa saken som händer i vinter: Julen så klart (och min eventuella flytt till USA)
Favoritplagg i garderoben just nu: Halsduken
Längd: 170cm
Vanligaste färgen på mina kläder: Svart
I höst kommer jag att gå klädd i: En tjock och varm vinterjacka
Men absolut inte i: Kjol (tyvärr)
Mig själv med tre ord: Positiv, jordnära, romantisk (den gamla definitionen, inte dagens röda rosor och promenader i månskenet)
Jag tränar: Dans is the shit
Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Alldeles för pigg
Är det nåt du absolut inte äter: Oj, det är för mycket för att orka lista
Kläder just nu: Stor T-shirt
Vad sa du senast: Räknas skratt som något jag sagt?
Fisk eller badkruka: Fisk

Spelar du nåt instrument: Tyvärr inte. Kanske är dags att börja...
Morgon- eller nattmänniska: Definitivt natt
Sparare eller slösare: Slösare
Har du några homosexuella vänner: Inte vad jag vet
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Absolut
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Ett par stycken
Vad ska barnet/barnen heta: Om jag får en son ska han heta Caspian
Bio eller promenad: Vad sägs om en promenad till bion?
Är du kittlig: Ja
Rädd för insekter: De flesta
Största svaghet: Tålamod/ambition
Det här är jag bra på: Lära mig nya saker
Bästa bok: Just nu, "Twilight" av Stephenie Meyer
Chips, morötter eller godis: Chips
Chips, Pizza eller hamburgare: Chips
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig: Är redan tatuerad
Stökigt eller välstädat: Antingen eller, men sällan nåt mellanting
Gillar du att sjunga: Ja (men det betyder inte att jag kan)
Anser du att du är stark: Tyvärr inte
Använder du knark: Det kan jag inte påstå
Kaffe, te eller inget: Te
Har du en besatthet: Jag tror faktiskt inte det
Vem är din bästa vän: Det varierar
Civilstånd: Singel

1 kommentar:

Alex sa...

i need you in my life, i need you everyday in my life. where aaaaaare you?!