2008-09-21

Senaste nytt

I förr går torsdag - böcker! Fortsättningen på Twilight-böckerna har kommit och jag är överlycklig. Kommer spendera varje ledig stund med dem tills de är utlästa.
Igår fredag - nytt jobb. Det gick jättebra och ska jobba där torsdag, fredag nästa vecka igen.
Idag lördag - chaufför/barnvakt. Passade W medan syster var på bröllopsmottagning. När klockan var elva gav jag mig in mot stan för upphämtning av de festande gästerna.
Imorgon söndag - Linda. Vi beger oss till Jordbro för att möta upp Linda och lilla bebisen. Det var på tok för länge sen sist.
Nästa vecka - ? Förutom att jag ska jobba torsdag, fredag så ser det ut att bli en lugn vecka.

Sen tänkte jag avsluta med ännu ett klipp från So You Think You Can Dance, men för en gångs skkull är det ett dans-solo jag visar.

Will - Get up offa that thing

1 kommentar:

Alex sa...

jag vet! du ska träffa miiiiig!