2008-09-02

Paus-underhållning

Det känns som om jag har gått och tappat lusten för att skriva. I och med min ofrivilliga paus från datorn (då tangentbordet slutade fungera) så tog jag också en paus från bloggen och nu när tangentbordet är fixat vet jag inte riktigt hur jag ska ta mig tillbaka till skrivandet. Jag vill skriva. Jag tycker om att skriva. Jag försöker skriva. Men alla texter som jag börjar på verkar bara rinna ut i sanden och jag känner ingenting för dem.
Så tills jag hittar tillbaka till min inspiration så kommer jag försöka underhålla er med musik, dans och videoklipp. Här har vi ännu ett underbart dansnummer från årets So you think you can dance.

Chelsea & Mark
Leona Lewis - Bleeding love

1 kommentar:

Anonym sa...

du. jag vill träffa dig! jag har carro abstinens. jag slutar 17 imorgon. vill du ta en fika nån gång efter de? love love love