2009-03-22

Att twittra eller inte twittra...

Ser ni den nya rutan här till höger --------------->
Det är min nya twitter-ruta. Ja, ni gissade rätt; jag har börjat twittra. Och för er som är intresserade av att börja twittra (förlåt att jag överanvänder ordet twittra, men jag älskar det) så är det bara att gå in på http://www.twitter.com och joina. Sen kan ni söka upp mig, jag finns under namnet Fieldflower (ja, det namnet har äntligen fastnat) och säga hej och sen kan jag följa er när ni twittrar. Men det är för er som inte kommer börja twittra som jag har lagt upp den där rutan. På det sättet kommer ni också kunna ta del av mina statusuppdateringar, smart va?
-
Nej nu ska jag försöka sova middag en stund (även fast klockan snart är halv sju). Jag har varit på au pair möte och sen gått runt i U-village hela dagen och nu mår jag inget bra alls. Jäkla förkylning som aldrig vill släppa.
-
Sen ikväll tror jag bestämt att jag måste titta på Twilight-DVDn. :)

Inga kommentarer: