2009-03-10

Nytt

Idag har varit en dag av många nya saker.
-
Jag har till exempel fått en ny datamus. (Eller ja, ny för mig i alla fall.)
-
Sen har J och P fått öppna sin present som storebror och storasyster köpte åt dem i Sverige. Det blev dags att byta ut den gamla, trasiga skålen mot en sprillans ny, fin sockerskål.
-
Jack och Claire fick också presenter; varsin alldeles egen Djurgårds-tröja. De blev överlyckliga.

-
Sen fick jag mig också en liten överaskning. Jag nämnde lite i förbifarten att jag måste köpa en ny kamera och vips trollar P fram en sprillans ny kamera-telefon som hon fått från jobbet. Det är en SonyEricsson som först och främst är en kamera men som också kan användas som telefon och... som inte ens kommit ut på marknaden än! Ibland är man allt bra bortskämd.

2 kommentarer:

maria sa...

om det är en sony ericsson c9o5 så finns den ute på marknaden :P and me so jealous of you now. bastard >_< haha

Leif sa...

Skrämmande att djurgårdsmaffian nått ända till västra USA! Deras miner visar nog ändå vad de egentligen tycker ;) De är nog bara artiga och säger att de blev glada...