2009-01-17

Ambush!

Hahaha. I samma stund som jag sitter och skriver det här har jag fem små-killar som försöker låsa in mig på mitt rum. För en stund sen försökte de barrikera trappan så jag inte skulle kunna komma ner i källaren. Men nu när jag har lyckats så de bytt strategi, nu försöker de göra vad som helst för att jag inte ska kunna komma ut.
...
5 minuter senare.
Haha, jag kunde inte motstå att klättra ut genom fönstret. Snacka om att de blev paffa när jag hoppade fram mitt i allt barrikerande. Undrar om det här är ett beteende som jag drar till mig? Precis den här situationen var jag med om när jag jobbade på dagiset i våras. Då var det också ett gäng små-killar som försökte låsa in mig i ett rum (den gången var det ett badrum).
-
Så här ser det ut i min dörröppning just nu:

Inga kommentarer: