2009-01-15

Dagens inköp:

Ett par byxor $15, en top $5 och världens bästa födelsedagspresent $70(!!!).
-

-
Snacka om att det sved i plånboken när jag betalade för Wii-spelet. 70 j*vla dollar + skatt = $75. Det motsvarar ungefär 600kronor. Men jag kunde verkligen inte motstå det, det är den perfekta födelsedagspresenten. Om ni inte förstått det så är det ett TV-spel jag köpt till Jack. Det är ett Star Wars Wii-spel där man har "äkta" light sabers att slåss med, och som det Star Wars-fan han är så vet jag att han kommer bli överlycklig. Men ändå... 600kr... *gråter lite inombords*
Vilken tur då att det är så billigt att köpa kläder. :D Ett par jeans och en stickad top för mindre än 200kr, det känns ganska bra faktiskt.
-
Ja, ja, nu ska jag iväg och hämta ungarna i skolan. Skriver mer ikväll om jag hinner. P och J kommer inte hem förrän sent så det är upp till mig att fixa mat och lägga ungarna. Jag planerar att laga spagetti och köttfärssås, mums!

Inga kommentarer: