2009-01-17

Who am I and what have I done with me?!

Gissa vem som gick upp klockan åtta imorse för att träna? Jajamen, ni gissade rätt; er alldeles egna Caroline! Fatta!

Jag har inte förstått det själv än. Jag. Träna. Klockan åtta. På en lördagsmorgon. Det går inte riktigt ihop. Men om jag börjar tvivla på mig själv imorgon så kommer jag i alla fall ha träningsvärken som kan intyga det. För tro mig, jag kommer vara in pain imorgon. Jag gick på ett sånt där Aerobics Step-pass, det hette Body Shop och f*n vad jobbigt det var. Egentligen tror jag att det var ganska precis rätt nivå för mig, men eftersom jag inte tränat på evigheter så blev det riktigt svettigt där på slutet. Men ändå, åh vad skönt. Man glömmer bort hur skönt det är att träna när man inte gjort det på ett tag. Nästa pass tror jag kommer bli på måndag; då ska det bli till att testa Yoga.

Inga kommentarer: