2009-01-08

Dags för paus-underhållning igen

Som min kära syster var så snäll och påpekade så tog det där uppdaterings-inlägget lite längre än fyra timmar att skriva. (Det kan till och med vara så att det inte ens är påbörjat än.) Saken är den att jag har kommit in i en sån där period då jag inte känner för att skriva i bloggen längre. Eller... Egentligen känner jag för att jag skriva men jag lyckas av nån anledning inte få ner mina tankar på papper (läs dator). Sitter mest och babblar fram och tillbaka innan jag till slut raderar allt jag har skrivit.
Så tills jag hittar tillbaka till min inspiration kommer ni få nöja er med min så kallade paus-underhållning. (Som de två föregående inläggen till exempel.) Under mina pauser brukar jag mest skriva en massa irrelevant strunt och ibland visa lite bilder och videoklipp som roar mig för stunden (och som förhoppningsvis kan komma att roa er också).
Sååå... Tills vidare kära bloggläsare!
-
ps. Mina "uppehåll" brukar sällan hålla längre en vecka så jag tror inte ni kommer hinna missa några major events under den tiden. Men om ni ändå känner att det är för lång tid för en uppdatering om mitt liv så kan ni ju alltid skaffa skype. ;)

1 kommentar:

Eize sa...

jag har redan skype, men det hjälper inte.... puss