2009-04-04

Det blir inte så mycket konkret skrivet här i bloggen längre. (Med konkret så menar jag saker som har med mitt au pair liv att göra.) Jag gaggar mest fram och tillbaka om sånt som poppar upp i min hjärna med jämna mellanrum. Det känns som att jag borde ändra på det... Det känns som att jag borde gå tillbaka till att skriva om mina äventyr och upplevelser här på andra sidan Atlanten. Men jag orkar inte. Jag tror anledningen till att jag inte gör det längre är för att jag helt enkelt inte är lika intresserad som jag var förrut. Jag bryr mig inte om vad jag gör på dagarna här på samma sätt som jag gjorde för tre månader sen. Mina prioriteringar har förändrats.
Jag hoppas ni inte tycker att det har blivit alltför tråkigt att läsa här. Men å andra sidan så bryr jag mig inte så mycket om det heller. Tycker ni inte det är intressant längre är det bara att sluta läsa.
Tills vi ses igen...

1 kommentar:

Anonym sa...

först loggar jag in på msn sen klickar jag in på din blogg. det har blivit en grej. min grej. å jag gillar det som står. upplevelser som tankar.

bara så du vet!

pussar
din Karro med K!