2009-04-05

Två "konstiga" saker som hände idag:

1. Jag har sett en livs levande ghostbuster. Helt seriöst. Jag, Louisa och Topher var på väg från Johnny Rockets (efter att ha ätit världens godaste milkshake) och framför oss i rulltrappan står en kille klädd i brun overall med ghostbuster-symbolen på armen. På ryggen hade han världens mest komplicerade apparat, den var full med konstiga knappar och slangar, och så blinkade den på vissa ställen. Louisa tog ett smygfoto på honom så så fort hon skickat bilden till mig laddar jag upp den så ni får se. It was very weird.

2. En främmande man (läs gubbe) kom fram till mig när jag satt och väntade på bussen (ganska säker på att han var full) och sa att jag påminde honom om en viss Grace Slick. Jag har aldrig hört talas om henne tidigare så så fort jag kom hem blev det till att googla henne och... Jag är inte säker på att jag tar det som en komplimang. Men han verkade tycka bra om henne så det är väl bra. Tror jag...
Döm själva --->

Inga kommentarer: