2008-11-04

Här sitter jag igen och skriver klockan tre på natten - som den nattuggla jag är. Tröttheten börjar komma krypandes men det finns så mycket intressantare saker att göra än att sova. Utforska den nya datorn till exempel. Jag upptäcker nya saker hela tiden. För ett par timmar sen testade jag Marias idé och satte i modemsladden i den bärbara istället så nu har jag internet här en stund också. Jag kan vara på msn igen!!!
-
På fredag är det Kos-reunion. Jag hade helt glömt bort det. Senaste veckan har det bara varit fokus på födelsedagsfesten och nu när den är avklarad är jag plötsligt medveten om omvärlden igen. Och det första som händer i den är reunionen. (Tur att jag redan köpt min biljett, annars hade jag aldrig haft råd att gå.) Sen måste jag självklart ta tag i allt som har med au-pair-resan att göra.
-
Nu börjar jag gäspa alldeles för mycket så jag tror det är dags för sängen. Det blev ett väldigt kort inlägg. Men men. God natt på er!

Inga kommentarer: