2008-11-14

Tidsfördriv och mail-skrivande

Det här är ett jätteonödigt inlägg som ingen behöver läsa om de inte absolut vill. Enda anledningen till att jag skriver är för att jag har lite tid att fördriva. Jag sitter här på min mammas jobb och väntar på att hon ska sluta. (Hon slutar klockan fyra så det är över en timme kvar.) Hon hälsar förresten. Men nu tog hon tillbaka det. Hon trodde jag satt och skrev mejl till nån när hon hörde mig knappa på datorn, men ack så fel hon hade. Eller... I och för sig. Man skulle kunna säga att jag sitter här och skriver mejl till hela världen. Ett mejl till alla er där ute som inte har nåt bättre för er än att sitta här och läsa min blogg.
Hej! Hur mår ni? Jag mår bra, förutom att jag är lite uttråkad för tillfället. Piss-dåligt väder ute är det också. Det blir man inte gladare av. Jag tror bestämt att jag ska stanna inne ikväll. Titta på lite film och bara ha det mysigt. Vad ska ni göra?
Puss och kram
Carro
-
ps. Om det är nån som har förslag på vad jag kan ha för smeknamn i USA, snälla dela med er. Caroline är så långt, och Carro låter helt fel på engelska. (Våga inte ens tänka tanken Carol, det passar mig inte överhuvudtaget.) Men kommer ni på nåt annat, kommentera gärna.

1 kommentar:

Anonym sa...

FLAME BOY!;) passar díg skit bra