2008-11-20

Mitt hjärta darrar

Nu tror ni säkert (speciellt du Alex) att det här inlägget kommer handla om den underbara filmen jag såg ikväll. Men icke sa nicke. Mitt hjärta darrar faktiskt. Bokstavligt talat. För för ungefär en timme sen blev jag tvungen att springa hela vägen från Plattan till pendeln för att hinna med mitt tåg. Det tyckte inte min astma om kan jag tala om. (Inte min kondition heller för den delen.)
-
Så nu sitter jag här, två puffar astmamedicin senare, med darrande händer och bultande hjärta. Ganska passande egentligen för det är så jag känner mentalt efter att ha sett den där filmen. Twilight kanske jag ska tala om att det var. Ja, tjejer, jag veeet. Vi ska se den imorgon. Förlåt. Men när jag och Alex fick veta att det var smygpremiär ikväll kunde vi inte stå emot. Men oroa er inte, jag kommer sitta där brevid er lika fastnaglad i stolen imorgon igen. (Och förhoppningsvis slipper vi alla små-tjejers skrik varenda gång Edward dyker upp i bild - tro mig det var värre än en rock-konsert.)
-
Annars har min dag mest handlat om jobb, fikor och Alexandra.
Morgondagen kommer innehålla TCB-test, mer jobb, Tjejerna med stort T och Twilight igen.
Ses då!

1 kommentar:

maria sa...

meh! kunde du inte hålla dig?
dumma..... chokladboll!
:)