2008-11-30

Näst sista natten

Jag åker på måndag... Det är helt sjukt. Jag ÅKER - på måndag!! Det är mindre än två dagar kvar!!!!! Det känns som om det bara var förra veckan som jag fick det där första telefonsamtalet från familjen. Det har fortfarande inte sjunkit in att jag åker. Trots att jag nu sagt hej då till både släkt och vänner (de flesta i alla fall) och fått lyckönskningar från både höger och vänster. Det är sjukt. Imorgon blir det mycket att stå i.
-
- Måste packa det sista.
- Måste ut och köpa sko-sulor och möjligtvis en kamera.
- Ska träffa Tjejerna och fika på eftermiddagen
- Ska träffa J och lämna tillbaka hans bok
- Måste titta igenom och sortera alla papper som jag ska/inte ska ha med mig.
- Måste klämma in en sista träff med Alex nån gång under dan
- Klockan 22.00 kommer Maria hem från Skövde, så då ska jag träffa henne en snabbis och säga hej då (och kanske Ella också)
- Och all annan ledig tid ska tillbringas med min lilla mamma.
-
Sen nånstans emellan allt det där måste jag komma ihåg att hålla mig lugn och inte hispa ur totalt. Det kanske är bra att jag har så mycket att göra, då kommer jag inte ha tid att få panik. :)

Inga kommentarer: