2008-11-02

Bortskämd?

Jag känner mig JÄTTEbortskämd. Vet ni vad jag fick i födelsedagspresent?? Ja det gör ni, för ni fem, sex personer som läser min blogg var alla med igår, men jag tänker berätta det i alla fall. Jag fick...
en bärbar dator(!)
ett par übersnygga (lila) skor
världens bästa "Gökboet"
ett paraply som bokstavligt talat kommer lysa upp min tillvaro i regniga Seattle
amerikanska pengar
svenska pengar
och en hel massa blommor
Sen får jag inte glömma de två presenterna som jag fick för flera månader sen i förskott: Min underbara bil och världens bästa Jason Mraz-konsert.
-
Men den absolut bästa presenten jag fick var den som varenda människa som var på festen igår gav mig; ett minne för livet. Det var mat och dryck, sång och dans, gråt och skratt. Det var precis så som jag ville att min 20-årsdag skulle bli och lite till. Tack alla ni som var med och gjorde den här kvällen till den bästa. Jag älskar er!

Inga kommentarer: