2008-11-25

Utmanad av storasyster

Här är reglerna: Välj ut 4 stycken som du vill ska svara och utmana dem sedan på deras bloggar. Be dem läsa din, och låt personen som utmanat dig veta när du svarat på utmaningen. OK?
-
Vilken mat äter du ofta?
Pasta. Det är ungefär så avancerad min matlagning är.
-
När du är på kalas, är du personen som sitter eller hjälper du till att duka av?
Både och. Det beror på vem som har kalaset.
-
Var sitter du helst när du bloggar?
Jag tänker kopiera min systers svar här och säga, framför datorn så klart.
-
Köper du ofta trisslott?
Njae, nån gång ibland. Jag fick en tia-lott av min moster för ett par veckor sen där jag vann tio kronor. Jag bytte den mot en ny lott och vann tjugo kronor. Jag bytte den mot två nya lotter och vann tio kronor. Den lotten har jag fortfarande inte löst in men jag håller tummarna för att storvinsten är på gång.
-
Vilket land eller vilken stad har varit din bästa semester?
Kos, Grekland så klart. Men den gamla goda tiden på landet var inte heller helt fel.
-
Vilken TV-kanal tittar du mest på?
Femman helt klart.
-
Vilket är ditt favoritvin?
Jag dricker inte vin.
-

Jag utmanar:

1 kommentar:

Anonym sa...

NU E JAG KLAR! TAADAA