2008-12-09

En sak ni inte visste om Seattle...

... eller okej, en sak JAG inte visste om Seattle.
-
Seattle har hur mycket kullar och backar som helst! Ni vet hur San Fransisco är känt för alla vägar som går upp och ner upp och ner? Well, Seattle är precis likadant. Bara vägen jag kör när jag tar barnen till skolan (den tar mindre än tio minuter att åka) så är det fyra JÄTTEBRANTA backar att köra upp och ner för. Jag ska försöka ta lite bilder så fort jag får chansen så ni kan få se vad jag pratar om, för som ni kanske förstår så är utsikterna högst uppe på krönen helt otroliga. Kanske imorgon när jag lämnat barnen i skolan...
Åh ni tjejer som frågade om det inte var läskigt att köra bil i nedförsbackar och jag svarade nej. Fråga igen, svaret kommer vara mycket annorlunda den här gången.

Inga kommentarer: