2008-12-03

Uppe i ottan

Kl. 07.32 (NY-tid)
-
Här tänkte jag vara duktig och slå på datorn innan jag går och äter frukost, så är det ingen inne på msn! Dåligt.
-
Ska gå ner och äta frukost nu och sen halv nio blir det dags för nya föreläsningar. Idag ska det snackas om röda korset och första hjälpen och lite sånt. Sen klockan halv sex ikväll går bussen in mot Manhattan och då jäklar blir det jag som har kameran i högsta hugg. Om jag orkar ska jag försöka lägga upp lite bilder ikväll, men risken finns att jag är alldeles utmattad och går och lägger mig på en gång. (Vi kommer inte tillbaks till hotellet förrän vid elva-tolvtiden.) Time to go!
-
XOXO / Gossip Girl
Nej, förlåt! Jag menar... / Carrokvinnan.

1 kommentar:

Sussanne sa...

Hej! Nu har jag hittat in på din blogg. Ska bli spännande att följa dig framöver. Ha det så bra från ett snöigt Ö-sund.Kramar Håkan och Sussanne Mikaelsson