2008-12-25

Oj, oj, de två förra inläggen blev RIKTIGT långa. Lycka till med dem säger jag bara.
Jag ska snart gå och lägga mig, tänkte bara säga att morgondagen ska bli riktigt intressant. Att fira jul på juldagen i USA med en så gott som främmande familj... Det borde kännas hur konstigt som helst, men känns faktiskt helt normalt. (Jag går fortfarande runt och väntar på att de där hemlängtan-känslorna ska dyka upp, men än så länge håller de sig undangömda.)
-
Och just det! Kommer ni ihåg Kyra som jag berättade om? Tjejen jag träffade på busshållplatsen. Hon smsade mig idag och frågade lite om hur det gick igår, om jag kom hem ordentligt etc. Sen bestämde vi lite lätt att vi ska höras av nån gång efter nyår och kanske ta en fika eller nåt. Skitkul. Min första amerikanska kompis, wohoo! :P

2 kommentarer:

maria sa...

score! ;D
jag orkar alltid läsa dina inlägg ^^ de är underhållande. mina inlägg är bara meningslösa denna period :P

Anonym sa...

God morgon och God Jul igen. Nu är julstöket över för i år. Wilda är här för Patrik, Maria, Åza, Johan och My är på bio. Dom ska se Titta dom flyter( den heter något sånt)Det är premiär idag. En film av Måns Herngren om manliga konstsimmare
Hoppas du får en riktigt bra Juldag. Hälsa familjen från mig.
Puss!