2008-12-18

My room

Jag tänkte att jag skulle lägga upp lite bilder på mitt rum så ni får se hur jag bor här borta. Först kommer en bild på min lilla säng-hörna. Jag måste dock erkänna att den sällan är så välbäddad som den är här på bilden. Sen kommer en bild på min bokhylla. Lägg märke till tuggummi-maskinen som står där. Den fick jag en hemlig lapp om när jag först kom hit; det är nämligen så att det egentligen är Claire's gumball machine, men P tycker inte om att hon tuggar tuggummi så det är det ingen annan som vet. Ni måste lova att inte säga det till nån! Och sist men inte minst, mitt skrivbord. Mitt älskade, älskade skrivbord. Om det är nånting jag saknar i mitt rum därhemma så är det nog ett skrivbord. Det är här jag brukar sitta när jag skriver alla mina små mejl och blogg-inlägg, det är här jag sitter just nu.


-
-

1 kommentar:

Anonym sa...

Va fint det ser ut i ditt rum. Btw tomten har mycket att göra i år så han blir nog lite försenad till Seattle. Bara så du vet.
Vi hörs väl i kväll (morgon hos dig).
Mamma