2008-12-04

Snabbt, snabbt, snabbt

Har inte så mycket tid att skriva, men ville ge er en kort uppdatering innan jag åker till Seattle. Jag har precis ätit lunch och nästa "föreläsning" börjar klockan ett (om en kvart, NY-tid). Sen redan klockan två kommer bussen som ska hämta upp mig och femton andra au pairer som ska till Newarks flygplats. Mitt flyg går inte förrän kvart över sex ikväll så om jag får lite tid över kanske jag sätter mig på ett internet-café och skriver lite senare. Annars tänkte jag bara säga att New York igår var helt otroligt och så fort jag installerat mig hos familjen kommer det massor av bilder.
Puss for now!
-
ps. Tack mamma, du är bäst!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Och jag som trodde att jag var bäst ;P Skönt att allt bara är bra med dig.

Din Bästa Storebror

Eize sa...

Nu har jag börjat kolla USA resa för mig och W, det är INTE billigt vill jag lova!

Undrar om jag kan ta ut mitt arv i förtid, vad tror du??

Puss, love ya!